• Norge
  • Suomi
  • Sverige
  • Deutschland
  • Österreich
  • Danmark
  • Laptop
  • Dutzo Gaming PC
  • Telefon komórkowy
  • Inteligentny dom
  • Dysk SSD
  • Newsletter
  • Obsługa klienta
  1. Strona główna

Dostawa

Dlaczego czas dostawy jest tak długi?

• Wszystkie produkty wysyłane są z naszego magazynu w Danii.

• Posiadamy w ofercie wiele produktów, które nie znajdują się obecnie w naszym magazynie, i sprowadzamy je indywidualnie w przypadku złożenia zamówienia. Informacja o terminie dostawy produktu znajduje się na stronie każdego z produktów.

Zamówienie zostało opłacone przelewem, kiedy zostanie wysłane?

• Wszystkie zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty w naszym systemie.

• W przypadku przelewów tradycyjnych księgowanie może potrwać do 2 dni roboczych.

Moja paczka została wysłana, ale nie dotarła.

• Możesz śledzić swoją paczkę za pośrednictwem numeru śledzenia przesyłki dostępnego w mailu "Śledzenie przesyłki".

• Mogą minąć 24 godziny zanim dane zostaną zeskanowane/zaktualizowane na stronie przewoźnika.

• Jeśli towar nie dotarł o czasie, proszę skontaktuj się z przewoźnikiem, aby udzielił Ci niezbędnych informacji.

Moja paczka została uszkodzona w trakcie dostawy. Co mam zrobić?

• Przy widocznym uszkodzeniu MUSISZ złożyć reklamację przed upływem 24h pod numerem telefonu +48 22 397 89 86 . 

• Przy ukrytych uszkodzeniach MUSISZ złożyć reklamację jak najszybciej, ale nie później niż 5 dni od daty odbioru przesyłki pod numerem telefonu +48 22 397 89 86 .

Czy jest możliwość podzielenia wysyłki?

• Tak, jest możliwość podzielenia zamówienia i dostarczenia w kilku częściach. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu +48 22 397 89 86. Pamiętaj, że może być doliczona opłata za dodatkową wysyłkę.


BRAKUJE ODPOWIEDZI NA NURTUJĄCE CIĘ PYTANIA?

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]

Proshop Obsługa klienta
Wróć do strony głównej Obsługi Klienta

  • Obsługa klienta

  • Zwrot 14-dniowy

  • Dostawa

  • Płatność

  • Reklamacje / Naprawa

  • Klienci biznesowi i publiczni

  • Pytania dotyczące produktów

  • Moje konto

  • Wyprzedaż
  • Kampanie
  • AGD
  • Artykuły biurowe
  • Dom i Ogród
  • Drukarka i Akcesoria
  • Dziecko i Zabawki
  • Elektryczność i oświetlenie
  • Elementy Sieciowe
  • Gry i Gaming
  • Kable i Wtyczki
  • Komputer
  • Książki
  • Oprogramowanie
  • Sprzęt komputerowy
  • Telefon i Tablet
  • Telewizor i RTV
  • Zdjęcia i Wideo
  • Zdrowie i Uroda
  • Moja strona

  • Profil użytkownika
  • Historia zakupów
  • Zamówienia
  • Regulamin zakupów

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Biuro obsługi klienta

  • Utwórz zgłoszenie reklamacyjne
  • Utwórz zgłoszenie zwrotu (odstąpienia)
  • Zapomniałem hasła
  • O nas
  • Przewodnik
  • Obsługa klienta

Telefon czynny

Pon - czw:
Piątek:
Sobota, niedziela i
święta w Danii:
9:00 - 15:00
9:00 - 15:30

Nieczynne


Numer telefonu: +48 22 397 89 86
E-mail klienci prywatni: [email protected]
E-mail klienci biznesowi: [email protected]

Kontakt

Proshop ApS
Slet Moellevej 17
DK-8270 Hoejbjerg
Dania
NIP: 5263226856

Przesyłka

Płatność

Newsletter

Przyłącz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o promocjach i konkurencjach.

Certyfikaty
  • regulamin sklepu internetowego