Pomoc

Kundeservicecenter

ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ

W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!

ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ

W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!

ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ

W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!

ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ

W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

• W trakcie wyjątkowo pracowitego okresu, jakim jest Czarny Piątek, mogą wystąpić nieznaczne opóźnienia w realizacji zamówień.
• Jako klient prywatny możesz anulować zamówienie bezpośrednio z poziomu konta klienta, dopóki zamówienie nie zostanie potwierdzone/nadane.

Twoje zamówienie zostaje potwierdzone w momencie otrzymania maila z potwierdzeniem zamówienia wraz z fakturą oraz numerem śledzenia przesyłki. Możesz uzyskać dostęp do konta klienta za pomocą swojego adresu e-mail i hasła.

Aby przypomnieć/zresetować hasło należy kliknąć link "Zapomniałem hasło". Możesz również anulować zamówienie kontaktując się z naszym działem obsługi klienta
• Wszystkie produkty wysyłane są z naszego magazynu w Danii.

• Posiadamy także w ofercie wiele produktów, które nie znajdują się obecnie w naszym magazynie, i sprowadzamy je indywidualnie w przypadku złożenia zamówienia. .
• Możesz śledzić swoją paczkę za pośrednictwem numeru śledzenia przesyłki dostępnego w potwierdzeniu zamówienia.

• Może minąć 24h zanim dane zostaną zeskanowane / zaktualizowane na stronie przewoźnika.

• Jeśli towar nie dotarł o czasie, proszę skontaktuj się z przewoźnikiem, aby udzielił Ci niezbędnych informacji.
• Wypełnij formularz dostępny tutaj.
• Jeśli opłaciłeś/aś swoje zamówienie kartą płatniczą, zwrot powinien nastąpić na tę samą kartę w ciągu 1-3 dni. Jeśli opłata została dokonana tradycyjnym przelewem bądź za pośrednictwem PayU czas zwrotu należności może wynieść do 14 dni.
W trakcie płatności wybierz opcję „Tradycyjny przelew bankowy”, a następnie wyślij wiadomość na adres [email protected] z numerem zamówienia oraz prośbą o wystawienie faktury pro forma.
• Produkty oznaczone jako DEMO są produktami demonstracyjnymi bądź zwróconymi przez klientów.

• Niestety nie posiadamy dokładnej informacji, dlaczego produkt został oznaczony jako DEMO oraz nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić, ponieważ magazyn jest w pełni zautomatyzowany. Produkt jest w pełni funkcjonalny, natomiast może być np. uszkodzony karton, brak instrukcji czy też brak akcesoriów dodatkowych które nie są niezbędne do użytku danego produktu. Oczywiście również produkt DEMO można zwrócić w ciągu 14 dni, jeśli został zakup dokonany na osobę prywatną.

• Dla produktów DEMO, tak jak w przypadku produktów nowych, udzielamy 12 miesięcznej rękojmi na zakup firmowy oraz 24 miesięcznej na zakup prywatny.

BRAKUJE ODPOWIEDZI NA NURTUJĄCE CIĘ PYTANIA?

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]

• Wypełnij formularz dostępny tutaj.

• Tak, jeśli jesteś klientem prywatnym, możesz zwrócić towar w ciągu 14 dni. Miej na uwadze to, iż musisz samemu opłacić wysyłkę zwrotną do Proshop. Oferujemy w takim przypadku etykietę zwrotną w kwocie 40 zł, która pokrywa koszty przesyłki zwrotnej.

• Zakupy firmowe nie podlegają zwrotom, jednakże zapraszamy do kontaktu z nami, postaramy się rozwiązać jak najlepiej Twoją sprawę.
• Tak, musisz opłacić wysyłkę zwrotną samemu, dotyczy to osób prywatnych jak i firm. Możemy zaoferować zakup etykiety zwrotnej w cenie 40 zł, która pokryje całkowity koszt przesyłki.
• Jeśli zamówienie zostało opłacone kartą płatniczą, zwrot powinien nastąpić na tę samą kartę w ciągu 1-3 dni. Jeśli opłata została dokonana tradycyjnym przelewem bądź za pośrednictwem PayU czas zwrotu należności może wynieść do 14 dni.

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]

• Wszystkie produkty wysyłane są z naszego magazynu w Danii.

• Posiadamy w ofercie wiele produktów, które nie znajdują się obecnie w naszym magazynie, i sprowadzamy je indywidualnie w przypadku złożenia zamówienia. Informacja o terminie dostawy produktu znajduje się na stronie każdego z produktów.
• Wszystkie zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty w naszym systemie.

• W przypadku przelewów tradycyjnych księgowanie może potrwać do 2 dni roboczych.
• Możesz śledzić swoją paczkę za pośrednictwem numeru śledzenia przesyłki dostępnego w mailu "Śledzenie przesyłki".

• Mogą minąć 24 godziny zanim dane zostaną zeskanowane/zaktualizowane na stronie przewoźnika.

• Jeśli towar nie dotarł o czasie, proszę skontaktuj się z przewoźnikiem, aby udzielił Ci niezbędnych informacji.
  • W przypadku widocznych uszkodzeń przesyłki, należy złożyć skargę do obsługi klienta Proshop w ciągu 24 godzin. Telefon (+48) 223978986 lub e-mail [email protected]
  • W przypadku ukrytych uszkodzeń należy złożyć skargę do obsługi klienta Proshop tak szybko, jak to możliwe, nie później niż 5 dni od otrzymania przesyłki. Telefon (+48) 223978986 lub e-mail [email protected]
Przy zgłaszaniu szkody transportowej bardzo ważne jest, abyśmy otrzymali dokumentację zdjęciową.
Więcej informacji znajdziesz w przewodniku tutaj: https://www.proshop.pl/Uszkodzona-przesyka

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]

• Zwrot może zająć do 30 dni, zazwyczaj odbywa się to znacznie szybciej (1-3 dni robocze).
• Wybierz opcję „Tradycyjny przelew bankowy” jako metodę płatności, a faktura pro forma zostanie automatycznie wygenerowana i przesłana na zarejestrowany adres mailowy.
• W przypadku płatności kartą VISA bądź MasterCard kwota zostanie pobrana w momencie wysyłki towaru. Otrzymasz w tym samym momencie również fakturę za Twoje zakupy.

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]

• Jeśli produkt posiada defekt, należy złożyć reklamację tutaj.

Gdy zgłaszasz reklamację przez stronę, zostaniesz poproszony o opis problemu. Przedstawiamy skrótowo, w jaki sposób najlepiej wypełnić formularz

 

Czy błąd występuje okresowo?

  • Jeśli wada nie jest trwała, ale występuje tylko czasami, proszę odpowiedzieć „tak”.
  • Jeśli błąd jest stały, odpowiedz „nie”.
  • W razie wątpliwości odpowiedz „nie wiem”.

Opis błędu:

  • Podaj krótki opis miejsca i sposobu wykrycia błędu w Twoim produkcie.
  • Jeśli błąd ma charakter okresowy (np. występuje tylko sporadycznie), ważne jest, aby opisać, jak często występuje.
  • Link do filmu lub zdjęcia błędu.

Numer seryjny/numer IMEI:

  • Jeśli produkt posiada numer seryjny, wpisz go tutaj.
  • Jeśli oddajesz telefon komórkowy, wpisz tutaj numer IMEI.

Hasło do logowania do urządzenia/systemu operacyjnego:

  • Potrzebujemy Twojego hasła, aby zalogować się do urządzenia i zbadać błąd, jeśli na przykład wysyłasz komputer, tablet lub telefon komórkowy.

Czy produkt jest kompletny? (tzn. czy wszystkie części są dołączone)

  • Najczęściej potrzebujemy wszystkich części produktu do obsługi sprawy gwarancyjnej. Ułatwia to proces – a w przypadku zaakceptowania gwarancji skróci proces wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.
  • Odpowiedz „Tak”, jeśli wysyłasz wszystkie części.
  • Odpowiedz „Nie wiem”, jeśli masz wątpliwości.
  • Odpowiedz „Nie”, jeśli nie wysyłasz wszystkich części.

Czy masz jakieś uwagi do sprawy?

  • Na przykład możesz wpisać własny numer klienta, jeśli nie jesteś pierwotnym nabywcą produktu.

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

• Dodaj towar do koszyka i utwórz zamówienie jako firma podając aktualny numer NIP w odpowiednim polu, następnie przejdź przez dalsze kroki zamówienia na Proshop.pl. Możesz także założyć konto przed złożeniem zamówienia tutaj.
• Nie, niestety nie ma prawa do wycofania się z zakupów biznesowych. Jednakże zapraszamy do kontaktu z nami, postaramy się rozwiązać jak najlepiej Twoją sprawę.
• Proshop udziela 12-miesięcznej gwarancji sprzedawcy na wszystkie zakupy biznesowe. Może zdarzyć się sytuacja, gdzie producent udziela gwarancji dłuższej niż 1 rok, dlatego produkt może mieć rozszerzoną gwarancję od producenta. Nie dotyczy to jednak całego zamówienia, jedynie indywidualnego produktu.
• Zadzwoń do nas pod numer +48 223 978 986 lub napisz do nas na adres [email protected] z Twoim zapytaniem. Przyjrzymy się możliwościom w tym zakresie.

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]

• Nie, nie posiadamy gwarancji niezmienności ceny.
• Cena towaru jest zablokowana w momencie zamówienia. Jeśli nastąpiła zmiana ceny przed wysłaniem towaru cenę można zaktualizować kontaktując się z obsługą klienta.
• Klient prywatny może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zamówić ponownie towar w zaktualizowanej cenie.
• Niestety nie możemy poinformować, które produkty będą na wyprzedaży. Oferta weekendowa jest publikowana w piątek po południu. Odbiorcy newslettera Proshop otrzymują wybrane oferty w piątek rano.
• Produkty oznaczone jako DEMO są produktami demonstracyjnymi bądź zwróconymi przez klientów. 
 
• Niestety nie posiadamy dokładnej informacji, dlaczego produkt został oznaczony jako DEMO oraz nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić, ponieważ magazyn jest w pełni zautomatyzowany. Produkt jest w pełni funkcjonalny, natomiast może być np. uszkodzony karton, brak instrukcji czy też brak akcesoriów dodatkowych, które nie są niezbędne do użytku danego produktu. Oczywiście również produkt DEMO można zwrócić w ciągu 14 dni, jeśli zakup został dokonany przez osobę prywatną.

• Dla produktów DEMO, tak jak w przypadku produktów nowych, udzielamy 12 miesięcznej rękojmi na zakup firmowy oraz 24 miesięcznej na zakup prywatny.

• Możesz uzyskać dostęp do naszego przewodnika po tuszach i tonerach tutaj.
• Możesz uzyskać dostęp do naszego przewodnika po akcesoriach tutaj.
• Możesz uzyskać dostęp do naszego przewodnika po kablach tutaj.
• Tak, istnieje taka sama gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy, jak w przypadku zakupu nowych produktów.
  • Produkty demonstracyjne w sklepie Proshopie to świetna oferta na artykuły, które są zwracane, naprawiane lub gdzie opakowanie zostało utracone lub uszkodzone.
  • Nasze produkty demonstracyjne są testowane i działają, ale może brakować oryginalnych opakowań i akcesoriów, które nie wpływają na działanie produktu. Bateria lub ładowarka, która jest niezbędna do użycia produktu, będzie dołączona.
  • Nie ma możliwości zamówienia większej ilości niż mamy w magazynie.
  • Istnieją takie same możliwości zwrotu i gwarancji jak w przypadku nowych artykułów.

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]

• Jeśli wcześniej dokonany został zakup na naszej stronie: Proshop.pl to konto jest powiązane z twoim adresem email. Kliknij tutaj, aby zresetować hasło.
• Jeśli zapomniałeś/aś swojego hasła, kliknij tutaj.
• Możesz zalogować się do swojego panelu klienta w prawym górnym rogu strony „Zaloguj się” (jeśli zapomniałeś/aś hasła, kliknij tutaj). Status aktywnych zamówień można sprawdzić w zakładce "Zamówienia".
• Wszystkie zakupione licencje cyfrowe znajdują się w panelu klienta w zakładce „Kody licencyjne” gdzie opisane jest również jak je aktywować.
• Swoje wcześniejsze zamówienia znajdziesz w panelu klienta w zakładce „Historia zakupów”.
• Status swojej reklamacji znajdziesz w panelu klienta w zakładce „Reklamacje”.
Jeśli chcesz, abyśmy usunęli Twoje konto klienta i inne Twoje dane, które posiadamy, wyślij do nas wiadomość e-mail na adres [email protected].

W wiadomości należy podać swój numer klienta i napisać, że chcesz, aby Twoje dane zostały usunięte.

W razie potrzeby możesz zostać poproszony o dostarczenie dodatkowych informacji lub dokumentów.

Potwierdzimy e-mailem, że dane klienta zostały usunięte.

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]