Pomoc

Moje konto

• Jeśli wcześniej dokonany został zakup na naszej stronie: Proshop.pl to konto jest powiązane z twoim adresem email. Kliknij tutaj, aby zresetować hasło.
• Jeśli zapomniałeś/aś swojego hasła, kliknij tutaj.
• Możesz zalogować się do swojego panelu klienta w prawym górnym rogu strony „Zaloguj się” (jeśli zapomniałeś/aś hasła, kliknij tutaj). Status aktywnych zamówień można sprawdzić w zakładce "Zamówienia".
• Wszystkie zakupione licencje cyfrowe znajdują się w panelu klienta w zakładce „Kody licencyjne” gdzie opisane jest również jak je aktywować.
• Swoje wcześniejsze zamówienia znajdziesz w panelu klienta w zakładce „Historia zakupów”.
• Status swojej reklamacji znajdziesz w panelu klienta w zakładce „Reklamacje”.
Jeśli chcesz, abyśmy usunęli Twoje konto klienta i inne Twoje dane, które posiadamy, wyślij do nas wiadomość e-mail na adres [email protected].

W wiadomości należy podać swój numer klienta i napisać, że chcesz, aby Twoje dane zostały usunięte.

W razie potrzeby możesz zostać poproszony o dostarczenie dodatkowych informacji lub dokumentów.

Potwierdzimy e-mailem, że dane klienta zostały usunięte.

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]