Poly + - extended service agreement - 1 year - shipment
Rozszerzona umowa serwisowa, zaawansowana wymiana sprzętu, 1 rok, wysyłka, czas reakcji: NBD, dla P/N: 7230-87720-001, 7230-87720-012, 7230-87720-101, 7230-87720-102, 7230-87720-119
2 330,00 zł
1 894,31 zł netto
Koszt wysyłki od 20,00 zł
Produkt sprowadzany, czas dostawy 14-15 dni
Nawet najtwardsi superbohaterowie potrzebują mocy. To właśnie Poly+. Masz pewność, że Twoje osobiste urządzenia konferencyjne działają najlepiej jak potrafią. Usługa ta zapewnia Tobie i Twoim zespołom dostęp do ekspertów Poly, gdy tylko zajdzie taka potrzeba. Użytkownicy są zawsze gotowi do pracy dzięki wcześniejszej wymianie sprzętu z wysyłką następnego dnia roboczego. A dzięki dołączonemu Poly Lens otrzymujesz najwyższej jakości narzędzia do analizy i zarządzania, których potrzebujesz, aby urządzenia pracowników działały i były gotowe do działania. To prawdziwe supermoce.
Producent
Numer produktu
3143344
Model
487P-87720-112
Do strony producenta
Opis produktu
POLY+ - rozszerzona umowa serwisowa - 1 rok - wysyłka
Typ
Rozszerzona umowa serwisowa
Łącznie z obsługą
Zaawansowana wymiana sprzętu
Lokalizacja
Wysyłka
Okres pełnego kontraktu
1 rok
Czas reakcji
Następny dzień roboczy
Zaprojektowany dla
P/N: 7230-87720-001, 7230-87720-012, 7230-87720-101, 7230-87720-102, 7230-87720-119
Ogólne
Łącznie z obsługą
Zaawansowana wymiana sprzętu
Lokalizacja
Wysyłka
Okres pełnego kontraktu
1 rok
Czas reakcji
Następny dzień roboczy
Szczegóły
Obsługa i wsparcie
Rozszerzona umowa serwisowa - zaawansowana wymiana sprzętu - 1 rok - wysyłka - czas reakcji: NBD
Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 1 rok - czas reakcji: 30 min - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela - poziom ważności 1
Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 1 rok - czas reakcji: 1 godz - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela - poziom ważności 2
Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 1 rok - czas reakcji: 2 godz - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela - poziom ważności 3
Wsparcie techniczne - konsultacja poprzez e-mail - 1 rok - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne - wsparcie przez Internet - 1 rok - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 1 rok - czas reakcji: 30 min - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela - poziom ważności 1
Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 1 rok - czas reakcji: 1 godz - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela - poziom ważności 2
Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 1 rok - czas reakcji: 2 godz - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela - poziom ważności 3
Wsparcie techniczne - konsultacja poprzez e-mail - 1 rok - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Wsparcie techniczne - wsparcie przez Internet - 1 rok - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela
Powyższe informacje / specyfikacje są wskazówkami i mogą zostać zmienione przez producenta bez powiadomienia. Z zastrzeżeniem błędów w druku i obrazów orientacyjnych. Niektóre teksty są generowane automatycznie lub tłumaczone maszynowo i mogą posiadać błędy lub mogą być mylące.