• Norge
  • Suomi
  • Sverige
  • Deutschland
  • Österreich
  • Danmark
  • Laptop
  • Dutzo Gaming PC
  • Telefon komórkowy
  • Inteligentny dom
  • Dysk SSD
  • Newsletter
  • Obsługa klienta
  1. Strona główna

Zasady zakupów

Gwarancja

Gwarancja to specjalna umowa między kupującym a sprzedającym. Jeśli klient i sprzedawca wyrażą zgodę na dwuletnią gwarancję na produkt, klient może w tym okresie reklamować wszystkie rodzaje usterek. W takim przypadku sprzedawca jest zobowiązany do udowodnienia, że błąd jest spowodowany naruszeniem przez klienta. Gwarancja nie jest ustawowym prawem klienta.

Rękojmia

Rękojmia daje prawo klientowi do reklamacji produktu, który zawiera błędy, wady lub braki występujące już podczas sprzedaży produktu. Klient ma dwa lata na znalezienie błędów, wad lub braków w produkcie, za które odpowiedzialny jest sprzedawca. Ciężar dowodu spoczywa na sprzedawcy przez pierwsze 6 miesięcy. Następne 1,5 roku spoczywa na kliencie. Rękojmia to ustawowe prawo klienta.

Zasada domniemania

Zasada domniemania oznacza, że w ciągu pierwszego roku po dokonaniu zakupu zakłada się, że błąd był obecny przy zakupie. W praktyce zasada ta oznacza, że konsument może łatwiej wymienić produkt w ciągu pierwszego roku.

  • Zasady zakupów

  • Regulamin

  • Boże Narodzenie

  • Wyprzedaż
  • Kampanie
  • AGD
  • Artykuły biurowe
  • Dom i Ogród
  • Drukarka i Akcesoria
  • Dziecko i Zabawki
  • Elektryczność i oświetlenie
  • Elementy Sieciowe
  • Gry i Gaming
  • Kable i Wtyczki
  • Komputer
  • Książki
  • Oprogramowanie
  • Sprzęt komputerowy
  • Telefon i Tablet
  • Telewizor i RTV
  • Zdjęcia i Wideo
  • Zdrowie i Uroda
  • Moja strona

  • Profil użytkownika
  • Historia zakupów
  • Zamówienia
  • Regulamin zakupów

  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Biuro obsługi klienta

  • Utwórz zgłoszenie reklamacyjne
  • Utwórz zgłoszenie zwrotu (odstąpienia)
  • Zapomniałem hasła
  • O nas
  • Przewodnik
  • Obsługa klienta

Telefon czynny

Pon - czw:
Piątek:
Sobota, niedziela i
święta w Danii:
9:00 - 15:00
9:00 - 15:30

Nieczynne


Numer telefonu: +48 22 397 89 86
E-mail klienci prywatni: [email protected]
E-mail klienci biznesowi: [email protected]

Kontakt

Proshop ApS
Slet Moellevej 17
DK-8270 Hoejbjerg
Dania
NIP: 5263226856

Przesyłka

Płatność

Newsletter

Przyłącz się do naszego newslettera i otrzymuj informacje o promocjach i konkurencjach.

Certyfikaty
  • regulamin sklepu internetowego