Menu

Pomoc

Dostawa

• Wszystkie produkty wysyłane są z naszego magazynu w Danii.

• Posiadamy w ofercie wiele produktów, które nie znajdują się obecnie w naszym magazynie, i sprowadzamy je indywidualnie w przypadku złożenia zamówienia. Informacja o terminie dostawy produktu znajduje się na stronie każdego z produktów.
• Wszystkie zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty w naszym systemie.

• W przypadku przelewów tradycyjnych księgowanie może potrwać do 2 dni roboczych.
• Możesz śledzić swoją paczkę za pośrednictwem numeru śledzenia przesyłki dostępnego w mailu "Śledzenie przesyłki".

• Mogą minąć 24 godziny zanim dane zostaną zeskanowane/zaktualizowane na stronie przewoźnika.

• Jeśli towar nie dotarł o czasie, proszę skontaktuj się z przewoźnikiem, aby udzielił Ci niezbędnych informacji.
  • W przypadku widocznych uszkodzeń przesyłki, należy złożyć skargę do obsługi klienta Proshop w ciągu 24 godzin. Telefon (+48) 223978986 lub e-mail [email protected]
  • W przypadku ukrytych uszkodzeń należy złożyć skargę do obsługi klienta Proshop tak szybko, jak to możliwe, nie później niż 5 dni od otrzymania przesyłki. Telefon (+48) 223978986 lub e-mail [email protected]
Przy zgłaszaniu szkody transportowej bardzo ważne jest, abyśmy otrzymali dokumentację zdjęciową.
Więcej informacji znajdziesz w przewodniku tutaj: https://www.proshop.pl/Uszkodzona-przesyka

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]