Dostawa

• Wszystkie produkty wysyłane są z naszego magazynu w Danii.

• Posiadamy w ofercie wiele produktów, które nie znajdują się obecnie w naszym magazynie, i sprowadzamy je indywidualnie w przypadku złożenia zamówienia. Informacja o terminie dostawy produktu znajduje się na stronie każdego z produktów.
• Wszystkie zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty w naszym systemie.

• W przypadku przelewów tradycyjnych księgowanie może potrwać do 2 dni roboczych.
• Możesz śledzić swoją paczkę za pośrednictwem numeru śledzenia przesyłki dostępnego w mailu "Śledzenie przesyłki".

• Mogą minąć 24 godziny zanim dane zostaną zeskanowane/zaktualizowane na stronie przewoźnika.

• Jeśli towar nie dotarł o czasie, proszę skontaktuj się z przewoźnikiem, aby udzielił Ci niezbędnych informacji.
• Przy widocznym uszkodzeniu MUSISZ złożyć reklamację przed upływem 24h pod numerem telefonu +48 22 397 89 86 . 

• Przy ukrytych uszkodzeniach MUSISZ złożyć reklamację jak najszybciej, ale nie później niż 5 dni od daty odbioru przesyłki pod numerem telefonu +48 22 397 89 86 .
• Tak, jest możliwość podzielenia zamówienia i dostarczenia w kilku częściach. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu +48 22 397 89 86. Pamiętaj, że może być doliczona opłata za dodatkową wysyłkę.


Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]