Obsługa klienta

ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ
W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!
ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ
W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!
ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ
W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!
ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ
W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Znalazłem/am na stronie produkt DEMO, co to oznacza?
• Produkty oznaczone jako DEMO są produktami demonstracyjnymi bądź zwróconymi przez klientów.
• Niestety nie posiadamy dokładnej informacji, dlaczego produkt został oznaczony jako DEMO oraz nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić, ponieważ magazyn jest w pełni zautomatyzowany. Produkt jest w pełni funkcjonalny, natomiast może być np. uszkodzony karton, brak instrukcji czy też brak akcesoriów dodatkowych które nie są niezbędne do użytku danego produktu. Oczywiście również produkt DEMO można zwrócić w ciągu 14 dni, jeśli został zakup dokonany na osobę prywatną.
• Dla produktów DEMO, tak jak w przypadku produktów nowych, udzielamy 12 miesięcznej rękojmi na zakup firmowy oraz 24 miesięcznej na zakup prywatny.
BRAKUJE ODPOWIEDZI NA NURTUJĄCE CIĘ PYTANIA?
Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]