Obsługa klienta

ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ
W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!
ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ
W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!
ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ
W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!
ZNAJDŹ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA PONIŻEJ
W polach poniżej znajdziesz odpowiedzi na większość pytań dotyczących zakupów w naszym sklepie. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami, dzwoniąc lub pisząc do nas. Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc!
Twoje zamówienie zostaje potwierdzone w momencie otrzymania maila z potwierdzeniem zamówienia wraz z fakturą oraz numerem śledzenia przesyłki. Możesz uzyskać dostęp do konta klienta za pomocą swojego adresu e-mail i hasła.
Aby przypomnieć/zresetować hasło należy kliknąć link "Zapomniałem hasło". Możesz również anulować zamówienie kontaktując się z naszym działem obsługi klienta
• Posiadamy także w ofercie wiele produktów, które nie znajdują się obecnie w naszym magazynie, i sprowadzamy je indywidualnie w przypadku złożenia zamówienia.
• Może minąć 24h zanim dane zostaną zeskanowane / zaktualizowane na stronie przewoźnika.
• Jeśli towar nie dotarł o czasie, proszę skontaktuj się z przewoźnikiem, aby udzielił Ci niezbędnych informacji.
• Może minąć 24h zanim dane zostaną zeskanowane / zaktualizowane na stronie przewoźnika.
• Jeśli towar nie dotarł o czasie, proszę skontaktuj się z przewoźnikiem, aby udzielił Ci niezbędnych informacji.
Znalazłem/am na stronie produkt DEMO, co to oznacza?
• Produkty oznaczone jako DEMO są produktami demonstracyjnymi bądź zwróconymi przez klientów.
• Niestety nie posiadamy dokładnej informacji, dlaczego produkt został oznaczony jako DEMO oraz nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić, ponieważ magazyn jest w pełni zautomatyzowany. Produkt jest w pełni funkcjonalny, natomiast może być np. uszkodzony karton, brak instrukcji czy też brak akcesoriów dodatkowych które nie są niezbędne do użytku danego produktu. Oczywiście również produkt DEMO można zwrócić w ciągu 14 dni, jeśli został zakup dokonany na osobę prywatną.
• Dla produktów DEMO, tak jak w przypadku produktów nowych, udzielamy 12 miesięcznej rękojmi na zakup firmowy oraz 24 miesięcznej na zakup prywatny.
Brakuje odpowiedzi na nurtujące cię pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:
jako klient prywatnyWyślij email
+48223978986Zadzwoń do nas
jako klient biznesowyWyślij email