Pytania dotyczące produktów

• Niestety nie posiadamy dokładnej informacji, dlaczego produkt został oznaczony jako DEMO oraz nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić, ponieważ magazyn jest w pełni zautomatyzowany. Produkt jest w pełni funkcjonalny, natomiast może być np. uszkodzony karton, brak instrukcji czy też brak akcesoriów dodatkowych, które nie są niezbędne do użytku danego produktu. Oczywiście również produkt DEMO można zwrócić w ciągu 14 dni, jeśli zakup został dokonany przez osobę prywatną.
• Dla produktów DEMO, tak jak w przypadku produktów nowych, udzielamy 12 miesięcznej rękojmi na zakup firmowy oraz 24 miesięcznej na zakup prywatny.
- Produkty demonstracyjne w sklepie Proshopie to świetna oferta na artykuły, które są zwracane, naprawiane lub gdzie opakowanie zostało utracone lub uszkodzone.
- Nasze produkty demonstracyjne są testowane i działają, ale może brakować oryginalnych opakowań i akcesoriów, które nie wpływają na działanie produktu. Bateria lub ładowarka, która jest niezbędna do użycia produktu, będzie dołączona.
- Nie ma możliwości zamówienia większej ilości niż mamy w magazynie.
- Istnieją takie same możliwości zwrotu i gwarancji jak w przypadku nowych artykułów.
Brakuje odpowiedzi na nurtujące cię pytania?
Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:
Wyślij e-mail do Proshop
jako klient prywatnyWyślij email
jako klient prywatnyWyślij email
Zadzwoń do nas
+48223978986Zadzwoń do nas
+48223978986Zadzwoń do nas
Wyślij e-mail do Proshop
jako klient biznesowyWyślij email
jako klient biznesowyWyślij email