Pytania dotyczące produktów

Proshop kundenservice

• Nie, nie posiadamy gwarancji niezmienności ceny.

• Cena towaru jest zablokowana w momencie zamówienia. Jeśli nastąpiła zmiana ceny przed wysłaniem towaru cenę można zaktualizować kontaktując się z obsługą klienta.

• Klient prywatny może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zamówić ponownie towar w zaktualizowanej cenie.

• Niestety nie możemy poinformować, które produkty będą na wyprzedaży. Oferta weekendowa jest publikowana w piątek po południu. Odbiorcy newslettera Proshop otrzymują wybrane oferty w piątek rano.

• Produkty oznaczone jako DEMO są produktami demonstracyjnymi bądź zwróconymi przez klientów. 
 
• Niestety nie posiadamy dokładnej informacji, dlaczego produkt został oznaczony jako DEMO oraz nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić, ponieważ magazyn jest w pełni zautomatyzowany. Produkt jest w pełni funkcjonalny, natomiast może być np. uszkodzony karton, brak instrukcji czy też brak akcesoriów dodatkowych, które nie są niezbędne do użytku danego produktu. Oczywiście również produkt DEMO można zwrócić w ciągu 14 dni, jeśli zakup został dokonany przez osobę prywatną.

• Dla produktów DEMO, tak jak w przypadku produktów nowych, udzielamy 12 miesięcznej rękojmi na zakup firmowy oraz 24 miesięcznej na zakup prywatny.

• Możesz uzyskać dostęp do naszego przewodnika po tuszach i tonerach tutaj.

• Możesz uzyskać dostęp do naszego przewodnika po akcesoriach tutaj.

• Możesz uzyskać dostęp do naszego przewodnika po kablach tutaj.

• Tak, istnieje taka sama gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy, jak w przypadku zakupu nowych produktów.

  • Produkty demonstracyjne w sklepie Proshopie to świetna oferta na artykuły, które są zwracane, naprawiane lub gdzie opakowanie zostało utracone lub uszkodzone.
  • Nasze produkty demonstracyjne są testowane i działają, ale może brakować oryginalnych opakowań i akcesoriów, które nie wpływają na działanie produktu. Bateria lub ładowarka, która jest niezbędna do użycia produktu, będzie dołączona.
  • Nie ma możliwości zamówienia większej ilości niż mamy w magazynie.
  • Istnieją takie same możliwości zwrotu i gwarancji jak w przypadku nowych artykułów.

Brakuje odpowiedzi na nurtujące cię pytania?

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Wyślij e-mail do Proshop
jako klient prywatny
Wyślij email
Zadzwoń do nas
+48223978986
Zadzwoń do nas
Wyślij e-mail do Proshop
jako klient biznesowy
Wyślij email