Uszkodzona przesyłka Pobierz

Poradnik:
Jak udokumentować uszkodzenie przesyłki

Czy Twoja przesyłka nie dotarła w stanie nienaruszonym? Przykro nam to słyszeć. Oto krótki przewodnik, jak udokumentować szkody transportowe.

Rozwiązanie dla szkód transportowych znajdujemy przeważnie w ciągu kilku dni. W zależności od zakresu uszkodzeń, rozwiązaniem jest zazwyczaj wymiana produktu, zwrot środków lub obniżenie ceny.

Prześlij zdjęcia szkody

Abyśmy mogli jak najlepiej pomóc, potrzebne są nam zdjęcia szkody. Ważne jest, aby przesłać zdjęcia bez względu na to, czy uszkodzenie jest widoczne, czy nie. W szczególności potrzebujemy zdjęć:

  1. Opakowania z zewnątrz: zarówno opakowania przesyłki jak i opakowania produktu.
  2. Opakowania z wewnątrz: zarówno opakowania przesyłki jak i opakowania produktu.
  3. Całego produktu.

Prześlij nam zdjęcia e-mailem.

Zdjęcia muszą być w formacie JPEG/JPG.

Zalecamy zachowanie wszystkich akcesoriów i opakowania na wypadek konieczności zwrotu produktu do nas.

Zobacz przykładowe zdjęcia, jakich potrzebujemy poniżej.

1. Zdjęcia opakowania z zewnątrz: zarówno opakowania przesyłki jak i opakowania produktu.

2. Zdjęcia opakowania z wewnątrz: zarówno opakowania przesyłki jak i opakowania produktu.

3. Zdjęcia całego produktu.

Brakuje odpowiedzi na nurtujące cię pytania?

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Wyślij e-mail do Proshop
jako klient prywatny
Wyślij email
Zadzwoń do nas
+48223978986
Zadzwoń do nas
Wyślij e-mail do Proshop
jako klient biznesowy
Wyślij email