Reklamacje / Naprawa

Proshop kundenservice

Należy wypełnić formularz reklamacyjny opisując usterkę produktu oraz dodając niezbędne informacje do zgłoszenia. Klienci prywatni po wypełnieniu formularza automatycznie otrzymają darmową etykietę zwrotną pocztą elektroniczną. W przypadku przedsiębiorców na prawach konsumenta tj. jednoosobowych działalności gospodarczych oraz wspólników spółek cywilnych należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta w celu otrzymania takiej etykiety.

 

Przedsiębiorcy na prawach konsumenta mają możliwość utworzenia zgłoszenia reklamacyjnego poprzez nasz formularz reklamacyjny online w pierwszym roku po zakupie. W drugim roku należy skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi klienta.

 

Klienci biznesowi mają możliwość otrzymania etykiety zwrotnej po uprzednim jej opłaceniu. Koszt etykiety to 40zł brutto (32.52zł netto).

 

Reklamację można składać przez okres:

- 2 lat w przypadku klientów prywatnych oraz przedsiębiorców na prawach konsumenta tj. jednoosobowych działalności gospodarczych oraz wspólników spółek cywilnych, których zakup nie posiada dla nich charakteru zawodowego.

- 1 roku w przypadku klientów biznesowych.

Proshop oferuje dwuletnią rękojmię dla klientów prywatnych i przedsiębiorców na prawach konsumenta tj. osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz wspólników spółek cywilnych, których zakup nie posiada dla nich charakteru zawodowego.

 

Proshop oferuje roczną rękojmię dla klientów biznesowych.

Gdy zgłaszasz reklamację przez stronę, zostaniesz poproszony o opis problemu. Przedstawiamy skrótowo, w jaki sposób najlepiej wypełnić formularz

 

Czy błąd występuje okresowo?

  • Jeśli wada nie jest trwała, ale występuje tylko czasami, proszę odpowiedzieć „tak”.
  • Jeśli błąd jest stały, odpowiedz „nie”.
  • W razie wątpliwości odpowiedz „nie wiem”.

Opis błędu:

  • Podaj krótki opis miejsca i sposobu wykrycia błędu w Twoim produkcie.
  • Jeśli błąd ma charakter okresowy (np. występuje tylko sporadycznie), ważne jest, aby opisać, jak często występuje.
  • Link do filmu lub zdjęcia błędu.

Numer seryjny/numer IMEI:

  • Jeśli produkt posiada numer seryjny, wpisz go tutaj.
  • Jeśli oddajesz telefon komórkowy, wpisz tutaj numer IMEI.

Hasło do logowania do urządzenia/systemu operacyjnego:

  • Potrzebujemy Twojego hasła, aby zalogować się do urządzenia i zbadać błąd, jeśli na przykład wysyłasz komputer, tablet lub telefon komórkowy.

Czy produkt jest kompletny? (tzn. czy wszystkie części są dołączone)

  • Najczęściej potrzebujemy wszystkich części produktu do obsługi sprawy gwarancyjnej. Ułatwia to proces – a w przypadku zaakceptowania gwarancji skróci proces wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.
  • Odpowiedz „Tak”, jeśli wysyłasz wszystkie części.
  • Odpowiedz „Nie wiem”, jeśli masz wątpliwości.
  • Odpowiedz „Nie”, jeśli nie wysyłasz wszystkich części.

Czy masz jakieś uwagi do sprawy?

  • Na przykład możesz wpisać własny numer klienta, jeśli nie jesteś pierwotnym nabywcą produktu.

Brakuje odpowiedzi na nurtujące cię pytania?

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Wyślij e-mail do Proshop
jako klient prywatny
Wyślij email
Zadzwoń do nas
+48223978986
Zadzwoń do nas
Wyślij e-mail do Proshop
jako klient biznesowy
Wyślij email