Reklamacje / Naprawa

Należy wypełnić formularz reklamacyjny opisując usterkę produktu oraz dodając niezbędne informacje do zgłoszenia. Klienci prywatni po wypełnieniu formularza automatycznie otrzymają darmową etykietę zwrotną pocztą elektroniczną. W przypadku przedsiębiorców na prawach konsumenta tj. jednoosobowych działalności gospodarczych oraz wspólników spółek cywilnych należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta w celu otrzymania takiej etykiety.
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta mają możliwość utworzenia zgłoszenia reklamacyjnego poprzez nasz formularz reklamacyjny online w pierwszym roku po zakupie. W drugim roku należy skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi klienta.
Klienci biznesowi mają możliwość otrzymania etykiety zwrotnej po uprzednim jej opłaceniu. Koszt etykiety to 40zł brutto (32.52zł netto).
Reklamację można składać przez okres:
- 2 lat w przypadku klientów prywatnych oraz przedsiębiorców na prawach konsumenta tj. jednoosobowych działalności gospodarczych oraz wspólników spółek cywilnych, których zakup nie posiada dla nich charakteru zawodowego.
- 1 roku w przypadku klientów biznesowych.
Proshop oferuje dwuletnią rękojmię dla klientów prywatnych i przedsiębiorców na prawach konsumenta tj. osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz wspólników spółek cywilnych, których zakup nie posiada dla nich charakteru zawodowego.
Proshop oferuje roczną rękojmię dla klientów biznesowych.
Produkty w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat warunków gwarancji należy skontaktować się z producentem.
Gdy zgłaszasz reklamację przez stronę, zostaniesz poproszony o opis problemu. Przedstawiamy skrótowo, w jaki sposób najlepiej wypełnić formularz
Czy błąd występuje okresowo?
- Jeśli wada nie jest trwała, ale występuje tylko czasami, proszę odpowiedzieć „tak”.
- Jeśli błąd jest stały, odpowiedz „nie”.
- W razie wątpliwości odpowiedz „nie wiem”.
Opis błędu:
- Podaj krótki opis miejsca i sposobu wykrycia błędu w Twoim produkcie.
- Jeśli błąd ma charakter okresowy (np. występuje tylko sporadycznie), ważne jest, aby opisać, jak często występuje.
- Link do filmu lub zdjęcia błędu.
Numer seryjny/numer IMEI:
- Jeśli produkt posiada numer seryjny, wpisz go tutaj.
- Jeśli oddajesz telefon komórkowy, wpisz tutaj numer IMEI.
Hasło do logowania do urządzenia/systemu operacyjnego:
- Potrzebujemy Twojego hasła, aby zalogować się do urządzenia i zbadać błąd, jeśli na przykład wysyłasz komputer, tablet lub telefon komórkowy.
Czy produkt jest kompletny? (tzn. czy wszystkie części są dołączone)
- Najczęściej potrzebujemy wszystkich części produktu do obsługi sprawy gwarancyjnej. Ułatwia to proces – a w przypadku zaakceptowania gwarancji skróci proces wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.
- Odpowiedz „Tak”, jeśli wysyłasz wszystkie części.
- Odpowiedz „Nie wiem”, jeśli masz wątpliwości.
- Odpowiedz „Nie”, jeśli nie wysyłasz wszystkich części.
Czy masz jakieś uwagi do sprawy?
- Na przykład możesz wpisać własny numer klienta, jeśli nie jesteś pierwotnym nabywcą produktu.
BRAKUJE ODPOWIEDZI NA NURTUJĄCE CIĘ PYTANIA?
Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]