Pomoc

Reklamacje / Naprawa

Proshop kundenservice

Należy wypełnić formularz reklamacyjny opisując usterkę produktu oraz dodając niezbędne informacje do zgłoszenia. Klienci prywatni po wypełnieniu formularza automatycznie otrzymają darmową etykietę zwrotną pocztą elektroniczną. W przypadku przedsiębiorców na prawach konsumenta tj. jednoosobowych działalności gospodarczych oraz wspólników spółek cywilnych należy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta w celu otrzymania takiej etykiety.

 

Przedsiębiorcy na prawach konsumenta mają możliwość utworzenia zgłoszenia reklamacyjnego poprzez nasz formularz reklamacyjny online w pierwszym roku po zakupie. W drugim roku należy skontaktować się bezpośrednio z biurem obsługi klienta.

 

Klienci biznesowi mają możliwość otrzymania etykiety zwrotnej po uprzednim jej opłaceniu. Koszt etykiety to 40zł brutto (32.52zł netto).

 

Reklamację można składać przez okres:

- 2 lat w przypadku klientów prywatnych oraz przedsiębiorców na prawach konsumenta tj. jednoosobowych działalności gospodarczych oraz wspólników spółek cywilnych, których zakup nie posiada dla nich charakteru zawodowego.

- 1 roku w przypadku klientów biznesowych.

Proshop oferuje dwuletnią rękojmię dla klientów prywatnych i przedsiębiorców na prawach konsumenta tj. osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz wspólników spółek cywilnych, których zakup nie posiada dla nich charakteru zawodowego.

 

Proshop oferuje roczną rękojmię dla klientów biznesowych. 

 

Produkty w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat warunków gwarancji należy skontaktować się z producentem.

Gdy zgłaszasz reklamację przez stronę, zostaniesz poproszony o opis problemu. Przedstawiamy skrótowo, w jaki sposób najlepiej wypełnić formularz

 

Czy błąd występuje okresowo?

  • Jeśli wada nie jest trwała, ale występuje tylko czasami, proszę odpowiedzieć „tak”.
  • Jeśli błąd jest stały, odpowiedz „nie”.
  • W razie wątpliwości odpowiedz „nie wiem”.

Opis błędu:

  • Podaj krótki opis miejsca i sposobu wykrycia błędu w Twoim produkcie.
  • Jeśli błąd ma charakter okresowy (np. występuje tylko sporadycznie), ważne jest, aby opisać, jak często występuje.
  • Link do filmu lub zdjęcia błędu.

Numer seryjny/numer IMEI:

  • Jeśli produkt posiada numer seryjny, wpisz go tutaj.
  • Jeśli oddajesz telefon komórkowy, wpisz tutaj numer IMEI.

Hasło do logowania do urządzenia/systemu operacyjnego:

  • Potrzebujemy Twojego hasła, aby zalogować się do urządzenia i zbadać błąd, jeśli na przykład wysyłasz komputer, tablet lub telefon komórkowy.

Czy produkt jest kompletny? (tzn. czy wszystkie części są dołączone)

  • Najczęściej potrzebujemy wszystkich części produktu do obsługi sprawy gwarancyjnej. Ułatwia to proces – a w przypadku zaakceptowania gwarancji skróci proces wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.
  • Odpowiedz „Tak”, jeśli wysyłasz wszystkie części.
  • Odpowiedz „Nie wiem”, jeśli masz wątpliwości.
  • Odpowiedz „Nie”, jeśli nie wysyłasz wszystkich części.

Czy masz jakieś uwagi do sprawy?

  • Na przykład możesz wpisać własny numer klienta, jeśli nie jesteś pierwotnym nabywcą produktu.

Zapraszamy do kontaktu z nami w celu uzyskania odpowiedzi:

Zadzwoń do nas: +48 223 978 986

Klienci prywatni:
[email protected]

Klienci biznesowi:
[email protected]