Gdy zgłaszasz reklamację przez stronę, zostaniesz poproszony o opis problemu. Przedstawiamy skrótowo, w jaki sposób najlepiej wypełnić formularz
Czy błąd występuje okresowo?
- Jeśli wada nie jest trwała, ale występuje tylko czasami, proszę odpowiedzieć „tak”.
- Jeśli błąd jest stały, odpowiedz „nie”.
- W razie wątpliwości odpowiedz „nie wiem”.
Opis błędu:
- Podaj krótki opis miejsca i sposobu wykrycia błędu w Twoim produkcie.
- Jeśli błąd ma charakter okresowy (np. występuje tylko sporadycznie), ważne jest, aby opisać, jak często występuje.
- Link do filmu lub zdjęcia błędu.
Numer seryjny/numer IMEI:
- Jeśli produkt posiada numer seryjny, wpisz go tutaj.
- Jeśli oddajesz telefon komórkowy, wpisz tutaj numer IMEI.
Hasło do logowania do urządzenia/systemu operacyjnego:
- Potrzebujemy Twojego hasła, aby zalogować się do urządzenia i zbadać błąd, jeśli na przykład wysyłasz komputer, tablet lub telefon komórkowy.
Czy produkt jest kompletny? (tzn. czy wszystkie części są dołączone)
- Najczęściej potrzebujemy wszystkich części produktu do obsługi sprawy gwarancyjnej. Ułatwia to proces – a w przypadku zaakceptowania gwarancji skróci proces wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.
- Odpowiedz „Tak”, jeśli wysyłasz wszystkie części.
- Odpowiedz „Nie wiem”, jeśli masz wątpliwości.
- Odpowiedz „Nie”, jeśli nie wysyłasz wszystkich części.
Czy masz jakieś uwagi do sprawy?
- Na przykład możesz wpisać własny numer klienta, jeśli nie jesteś pierwotnym nabywcą produktu.